nieuwe website

Opmerkingen over de Joker-website, de brochures, het forum?

Re: nieuwe website

Berichtdoor MDR » di jan 26, 2010 5:46 pm

Spijtig van de gemaakte veranderingen, ik denk dat er veel potentiële klanten verloren zullen gaan. En dan vooral mensen die joker nog niet kennen.

Weet er iemand wanneer ze de foto's van de reizen gaan uploaden?
MDR

Berichtdoor reizigerder » di jan 26, 2010 10:47 pm

Neen. Ik snap ook niet waarom het zo lang kan duren, die zoekmachine hadden ze al lang mogen maken (bv. filteren op 'Jongeren' werkt simpelweg niet), en foto's uploaden ook... twee superbelangrijke dingen! Dan is de site tenminste volledig functioneel!

Hopelijk duurt het geen weken meer voor de site eindelijk bruikbaar wordt, zeker nu iedereen zijn reis aan het plannen is voor de zomer. Gelukkig zijn hun reizen zelf wél piekfijn georganiseerd...
reizigerder

Berichtdoor auryon » vr jan 29, 2010 4:41 pm

Ik zou als ik jullie was de huidige site toch eens volledig laten herbekijken. Zoals de site nu is, gaan jullie zeker en vast klanten verliezen. Ik maakte net reclame bij een collega voor Joker .Ik wilde een bepaalde reis laten zien, maar ik ben gewoon afgehaakt, omdat het niet lijkt te werken.

Als jullie de oude site nog ergens gearchiveerd hebben, lijkt het me een goed idee om die terug online te zetten, tot de nieuwe site volledig in orde is
auryon

Berichtdoor Bart66DC » zo feb 07, 2010 9:16 pm

Beste verantwoordelijken voor de Joker website en het Joker forum,

Ik ken Joker sinds 1999 en heb reeds 11 Jokerreizen gedaan. De laatste jaren was de Joker brochure de eerste brochure die ik inkeek om een idee te krijgen over waar ik eens zou naartoe trekken. Nu ben ik heel blij dat ik traditioneel de catalogus ben toegestuurd. In de catalogus vind ik snel de reizen die passen in mijn tijdsschema en passen binnen mijn budget.

Maar ... ge voelt mij natuurlijk al komen ... aan de website moet snel iets veranderen. Ik heb vandaag een potentiele klant de reis van hun dromen getoond in de catalogus. Zij beweerden steevast dat Joker de reis niet meer in haar aanbod had. Alleen omdat ik de reis in de catalogus zag staan en dat ik dus wist dat hij bestond, vond ik hem uiteindelijk ook terug op de website. Dit kan toch niet ...

Ik vrees nu dat de totale website, inclusief het forum, op een totaal nieuwe server/software of wat dan ook gebaseerd is. Deze nieuwe server/software zal dan wel bepaalde functionaliteiten, die de oude website wel had, niet ondersteunen. Wat de drijfveer achter de vernieuwing is, weet ik niet, maar ik hoop dat het Joker financieel ruim voldoende zal opbrengen om het verlies aan klanten te compenseren.

We leven nu eenmaal in een tijdperk waar mensen via digitale kanalen hun informatie zoeken. Mensen krijgen zo gemakkelijk alles voorgeschoteld dat men gemakzuchtig wordt en niet langer de moeite gaat doen om met veel muiskliks en veel pagina's doorbladeren iets te zoeken.

Kijk, als fervent Jokerreiziger kan ik maar mijn mening zeggen. Het forum kunnen wij, de klanten, zelf weer vullen met informatie. De website daarentegen, zal Joker gebruiksvriendelijk moeten maken.

;) Bart DC
Bart66DC

Berichtdoor Tinne » do feb 11, 2010 5:13 pm

Dag allemaal.

Bedankt voor jullie reacties op onze nieuwe website. We zijn blij dat jullie ze posten op dit forum.

Helaas kunnen wij niet zelf alles aanpassen wat we willen veranderen en we kunnen ook niet kiezen wanneer dit verandert.
Ook wij moeten geduld hebben. Helaas.

Maar we werken echt kei hard om alles zo snel mogelijk in orde te brengen! Ook al lijkt dat voor jullie misschien niet zo.
Ik hoop dat jullie toch nog regelmatig een kijkje gaan nemen om de verschillen te zien!

En het voorstel om onze oude site terug online te zetten, is een goed voorstel, maar helaas niet mogelijk.

We rekenen nog even op jullie geduld!

Groetjes,
Tinne - Joker
Tinne

Berichtdoor gleysen » di mei 18, 2010 1:39 am

Tinne,

Ik heb jullie vroeger al een uitgebreide mail gestuurd met de verschillende zaken die waren misgelopen met de nieuwe site, waaronder ook de opmerking dat het forum was verdwenen ( ik denk dat de vele reacties hier, ondertussen mij duidelijk gelijk geven)

Nu ik de site nogmaals bezoek, en ik terug moest registreren voor het forum (ik ga niet beginnen over de moeilijkheid van het passwoord ...), merk ik weeral iets dat aantoont dat jullie partner Anaxis niet weet waar ze mee bezig is. Mijn activatie mailtje van de registratie kwam immers verstuurd vanaf het adres ... yge@anaxis.be ...?? Ik registreer mij toch voor het forum van Joker.. Niet??!

DIt zou ik als klant allemaal niet pikken ...

G.
gleysen

Berichtdoor james bond » vr jul 23, 2010 9:08 am

Hello,This is James bond in India
for last few year there are no any films make in joker its mean the craze of joker go down , according to me joker is that types of person who always try to lough a person.It is also important is that pleas give a priority to joker and there are craze not try to week.
Thanks
==============================================
bpo projects
james bond

Vorige

Keer terug naar Opmerkingen