Ik heb de reis naar naar Thailand geboekt van 23/10-13/11. Wat zijn de ervaringen van iemand die deze reis al heeft gedaan? Ik kijk er enorm naar uit ... alleen jammer van de rellen die daar geweest zijn...
ik ga me morgen inschrijven voor thailand 23/10!vorig jaar rondreis gedaan van china naar india over tibet en nepal met GO 26 en het eerste jaar Mexico.ik kijk er ook enorm naar uit.
Hey ik ben ook ingeschreven voor de thailand reis van 23/10 tem 13/11. Tof dat jullie ook meegaan misschien kunnen we elkaar al beter leren kennen via msn of facebook. IK ben terug te vinden op facebook onder tine martens. (van leuven ) Groetjes Tine
Ooh tof! Idd leuk dat we elkaar al wat kunnen leren kennen... Ik kijk er ook echt naar uit en ben volop aan het aftellen Naar China wil ik ook ooit nog naar toe, dat is voor een volgende keer. Thailand is mijn eerste reis met Joker, ben eens benieuwd! Maar heb toch al heel wat positieve commentaar gehoord... Tine, jij al met Joker op reis geweest? Oké, ik zoek je even op op facebook. Als Lyndsey Aelterman jou toevoegt, dan ben ik dat
Ik heb deze reis vorig jaar meegedaan; ongeveer dezelfde periode. Hoogtepunten voor mij waren de Loy Krathong festivals van Sukhothai en Chiang Mai: 2 totaal verschillende belevingen van hetzelfde religieuze feest. Om die 2 feesten mee te kunnen maken moesten we wel enkele lange busritten doen, maar die waren het zeker waard.
Na een tijdje heb je de tempels écht wel al gezien, maar gelukkig komt dan net de afwisseling met fietstochtjes door de rijstvelden, jungle trekkings, kooknamiddag, boottocht op de Mekong rivier enz... er aan. Qua zwaarte valt die reis enorm goed mee. De 3 dagen jungle trekking is héél goed te doen.